תוכן עניינים
זה ידוע שבסיס כל תהליך אוטומטי עסקי מצליח הוא מערכת ניהול או מערכת טבלאית מסודרת לניהול המידע העסקי השוטף (כמו אקסל, גוגל שיטס ומערכות CMS).
מה יעשה בעל עסק שלא ערוך לכך מראש וזקוק למספר תהליכים אוטומטיים בחברה שלו? יש לנו פתרון מצוין עבורכם!
מה זה מערכת ניהול CRM?
מערכת CRM (Customer Relationship Management) היא מערכת ניהול קשרי לקוחות, המתמקדת בשירות לקוחות ובהבנה וניתוח של צורכיהם באמצעות כלים טכנולוגיים.
המערכת כוללת מתודולוגיות, תוכנות וחומרות המסייעות לארגון לנהל את הקשר עם לקוחותיו בצורה יעילה ומיטבית.
בעת שילוב תהליכים אוטומטיים בעסק (כגון: מסע ליד/לקוח מבוסס הודעות אוטומטיות בוואטסאפ), יש צורך לאחסן את המידע העסקי של הליד/לקוח (כמו מספר הטלפון, שם הליד ושדות נוספים).
כך ניתן להבין בכל רגע נתון היכן נמצא הליד במסע העסקי שלו לקראת הפיכתו ללקוח משלם. ישנם לידים שזקוקים ל"חימום" שיווקי ארוך יותר, וישנם כאלה שיכולים לרכוש את השירות/המוצר שלכם תוך זמן קצר.
בכל רגע נתון יש צורך לעקוב אחרי הסטטוס העסקי של הליד/לקוח למטרות ניהול שוטף, דוחות, חישוב ROI ועוד.
מסע מכירה של ליד/לקוח - ללא תהליכים אוטומטיים!
קליטה: הליד מתעניין בשירות/מוצר שלכם המוצע ברשתות החברתיות/גוגל ומשאיר פרטים באתר/דף נחיתה ליצירת קשר.
אנושיות: נציג מכירות ייצור קשר עם הליד בשיחת מכירה סטנדרטית, במטרה להשלים את הידע העסקי החסר ולהגיע לעסקה.
חימום: הליד זקוק ל"חימום" נוסף כדי להגיע לבשלות עסקה, ויש להיות במעקב מולו ולשכנע אותו מדוע אתם הכי טובים עבורו.
פולואפ: נציג המכירות יחייג לליד/לקוח בניסיון לשכנע אותו להגיע לעסקה, כאשר יתכן שתזדקקו לשיחות נוספות.
גבייה: ברכות, הליד הביע נכונות לרכישה, אך תזדקקו לתהליך מורכב של חתימה על הסכם, שליחת דרישת תשלום, גביית תשלום ושליחת חשבונית.
מסע מכירה של ליד/לקוח - עם מערכת ניהול + תהליכים אוטומטיים
קליטה: הליד מתעניין בשירות/מוצר שלכם ומשאיר פרטים באתר/דף נחיתה. פרטים אלה ייכנסו אוטומטית לטבלת הניהול שלכם (CRM). בינתיים, יישלח אליו הודעת וואטסאפ עם המלצות וחומר שיווקי לקריאה.
אנושיות: נציג מכירות ייצור קשר עם הליד לשיחת מכירה סטנדרטית. אם הליד לא יענה, צ'אט בוט בוואטסאפ ייצור קשר אוטומטית לקביעת פגישה.
אישור הגעה לפגישה: תזכורות אוטומטיות בוואטסאפ לפני הפגישה יזכירו לליד/לקוח על הפגישה הקרבה, כך שהוא תמיד נשאר במודע העסקי שלכם.
שיחת מכירה: זהו הרגע להפעיל את הכישורים שלכם על הליד/לקוח. אל תשכחו לעדכן את תוצאות הפגישה במערכת הניהול.
פולואפ: בוט לוואטסאפ ייצור קשר אוטומטית עם הליד/לקוח כדי לשכנע אותו להגיע לעסקה, בהתאם להעדפות שלכם.
גבייה: ברכות, הליד הביע נכונות לרכישה. גם כאן, הבוט יבצע את כל הניירת, הסליקה והגבייה אוטומטית מול מערכת הניהול שלכם
מערכת ניהול CRM - לסיכום
בחברת The-Hunters, אנחנו יודעים לאפיין את הצורך העסקי הממשי שלכם, נדע להמליץ על תזמון הודעות אוטומטיות, תזכורות, פולואפים, סליקה אוטומטית ועוד, בהתאם לצורך שלכם. אם תצטרכו מערכת ניהול (CRM), נדע לחבר לכם מערכת ניהול מותאמת אישית, עם פתרונות חינמיים ופתרונות מתקדמים בתעריפים שמתאימים לכל כיס.