מי מאיתנו לא פותח בכל הזדמנות את הוואטסאפ? אנחנו ממש עושים את זה על ׳אוטומט׳, כדי שחלילה לא נפספס הודעה חשובה או בכלל נתעדכן במה שקורה בקבוצה של המשפחה או של החבר׳ה מהמשרד. כשמדברים על וואטצסאפ עסקי ההתעניינות עולה שלב, כיוון שכל הודעה יכולה להביא לבעלי עסקים ובעלי ארגונים את העסקה הבאה ובכלל לשפר את השירות ללקוחות.
אז אם גם אתם מכורים להודעות וואטצאפ, יש כמה פיצ׳רים שכדאי להכיר!
רשימת תפוצה בוואטסאפ
מכירים את זה שאתם רוצים לשלוח הודעה לקבוצה של אנשים? זה יכול להיות ברכה לפני החג, להודיע על אירוע משפחתי, לעדכן את הלקוחות על מבצע לוהט וכל דבר אחר שתרצו לשלוח לקבוצה מסוימת. למעשה על ידי הפיצ'ר של רשימות תפוצה תוכלו לשלוח כל הודעה רצויה לנמענים מתוך רשימה שמורה שאפשר להגדיר מראש. לדוגמה רשימה של לקוחות ״קרים״, רשימה של לקוחות ״קיימים״ וכך הלאה.
איך יוצרים רשימת תפוצה?
פותחים את הוואטסאפ > לוחצים על רשימות תפוצה בחלק העליון של המסך > לוחצים על רשימה חדשה (נמצא בחלק התחתון של המסך) > בוחרים את אנשי הקשר שרוצים להוסיף > לוחצים על יצירה והנה לכם רשימת תפוצה חדשה.
אוטומציה בוואטסאפ
וואטסאפ הפכה לכלי משמעותי לעסקים ובעזרת בוט לוואטסאפ מאפשרת להם ליהנות מאוטומציה מלאה ושלל פיצ׳רים כמו צ׳אטבוטים ואינטגרציות המשפרים פלאים את התקשורת עם הלקוחות וההתנהלות עצמה של העסק. האוטומציה מתבצעת באמצעות רובוט וואטסאפ המאפשר אינטגרציה מלאה למערכות הניהול הקיימות ואפשרות לתקשר עם הלקוח באופן יעיל ומהיר יותר, לשלוח סקרי שביעות רצון באופן אוטומטי, לשלוח הצעות מחיר, להעביר את הלידים למערכת הניהול (CRM) של העסק ולבצע מגוון רחב של פעולות באופן אוטומטי וכך לחסוך בזמן יקר.
הודעות מתוזמנות בוואטסאפ
תזמון הודעות אוטומטי בוואטסאפ יעיל מאוד לנותני שירות כמו קוסמטיקאיות, מעצבי שיער, מטפלים, יועצים וכד׳. עסקים אלו יוכלו לתזמן בצורה ידנית או אוטומטית מגוון תזכורות ללקוחות ולהודיע להם על התור הקיים על מנת שלא יפספסו או על הפגישה שעומדת להיות בקרוב.
היתרונות של הודעות מתוזמנות משמעותיים, כיוון שנותן השירות יוכל לנהל את היומן בצורה הרבה יותר טובה, לדוגמא כאשר מישהו מבטל את הפגישה הוא יוכל לשבץ מישהו אחר במקומו ולא לבזבז זמן יקר. בנוסף לכך מערכות מאין אלה מונות מספר פיצ׳רים נוספים כמו אפשרות לשלוח לינק אוטומטי ליומן והלקוח מתאם לעצמו תור בתאריכים פנויים, אפשר גם לשלם מראש על שירות מסויים על ידי סליקה מאובטחת ישירות מהוואטסאפ ועוד מגוון פיצ'רים רבים ומעניינים.
וואטסאפ קלאוד רשמי (WhatsApp Cloud)
יותר ויותר עסקים קטנים כגדולים מעבירים את מתן השירות והתמיכה בעסק לוואטסאפ רשמי ומאפשרים ללקוחותיהם ליהנות מכל היתרונות של ממשק וואטסאפ בענן, לדוגמא: נציג שירות וירטואלי המעניק ללקוחות מידע מהימן ומידיי וכן מענה לשאלות נפוצות. שירות זה נקרא צ׳אט בוט ומותאם באופן אישי לאופי העסק, מבחינת תסריט השיחה, הדרישות הספציפיות של הלקוח ועוד… דוגמה נוספת היא של לקוח המבקש לקבל פרטים על החיוב האחרון שלו ובאותו רגע מקבל בוואטסאפ את החשבונית האחרונה / מידע על העסקה שביצע.. דוגמא נוספת: לקוח שחייג לבית העסק ומייד קיבל הודעה בוואטסאפ המציעה לו להתחיל שיחה מול צ'אט בוט על מנת לייעל מולו את שירות הלקוחות ולחסוך לו זמני המתנה על הקו. אגב מיותר לציין שהוואטסאפ ידע לבצע מגוון פעולות מול המערכות הנוספות הקיימות כבר בחברה, למשל מערכת ה CRM או/ו הקופה הרושמת או/ו מכשיר הסליקה ועל הדרך גם ליהנות מאבירות ואבטחה גבוהה.
על מנת שתוכלו לקבל רישיון עבודה עם ווטצאפ רשמי, אתם נדרשים לעבור תהליך אימות עסק קפדני מול חברת Meta דרך חשבון הביזנס מנג'ר שלכם. למה? כיוון שחברת Meta שבבעלותה פייסבוק, אינסטגרם ו- וואטסאפ מעוניינת לייצר סינון ראשוני לעסקים שלא עומדים בתנאי המדיניות שלהם. כחלק מהתהליך, יש לבצע אימות לחשבון הווצטאפ של העסק ולעמוד בכל הקריטריונים ובמדיניות הרשמית של חברת Meta לעסקים.
לאחר ביצוע האימות תקבלו אישור רשמי (וי ירוק) ותוכלו להטמיע מגוון פיצ׳רים שיקפיצו את העסק שלכם כמה רמות קדימה וישאירו אבק למתחרים שלכם.
אנחנו חייבים לציין שהאימות לקבלת רישיון שימוש בוואטסאפ קלאוד נחשב לתהליך יחסית מורכב ולכן צוות ״הציידים״ כאן כדי לסייע לכם לעבור את ההליך בדרך המהירה והמקצועית ביותר ולאחר מכן ללוות אתכם בפיתוחים נוספים ולהטמיע לכם צ׳אט בוטים ומגוון פיתוחים ייחודיים בהתאמה אישית לבחירתכם.