fbpx
over

משלמים לכם באפליקציית ביט? גלו כיצד להפיק חשבוניות באופן אוטומטי!

מאמרים אחרונים

דוגמאות לצ'אט בוטים

אוטומציה לאפילקציית ביט

תוכן עניינים

אפליקציית ביט פרצה בסערה לחיינו והפכה לאחת הדרכים המובילות בהן כל אחד מאיתנו מקבל תשלום.

במישור הפרטי, ביט הפכה להיות הדרך המובילה לקבלת תשלומים, העברת תשלומים ועוד.

במישור העסקי, שם המהפכה בשיאה ואפליקציית ביט הפכה להיות לצורת התשלום המועדפת על ידי הצרכנים. לכן בעלי עסקים אינם מוותרים על השימוש באפליקציה, ואפשר להגיד שביט היא חלק בלתי נפרד מאפשרויות הסליקה של עסקים המשתמשים בה על בסיס יום יומי!

למזלנו, הגבייה באמצעות אפליקציה זו פשוטה ונוחה ומאפשרת קבלת תשלומים ישירות לחשבון הבנק האישי שלנו במהירות וביעילות.

אפליקציית ביט: הפרטי מול העסקי

אפליקציית ביט מחולקת לשניים: הצד העסקי והצד הפרטי.

בצד הפרטי, אפליקציית ביט מספקת שירות חינמי, שמאפשר לנו לשלוח ולקבל תשלומים בין אנשים, עם הגבלה של תעבורת תשלומים של עד 50,000 שקלים לשנה בלבד. אצל רוב האנשים הפרטיים זה מספיק בהחלט ונותן פיתרון קל ויעיל.

בצד העסקי, בו נתרכז במאמר שלפנינו, אפליקציית ביט מאפשרת לבעלי עסקים (בתמורה לעמלת תשלום) לקבל תשלומים ללא הגבלת סכום וללא מגבלת זמן.

כמו כן, האפליקציה מציעה יכולת התממשקות באמצעות כלים למפתחים (API), דבר המאפשר יצירת אוטומציה עסקית יעילה כך שניתן לשלב את ביט לעסקים יחד עם המחלקות השונות בעסק שלנו, כגון: הנהלת חשבונות, בוטים לוואטסאפ ועוד.

אוטומציה עסקית: הפקת מסמכים בקלות

כתוצאה מהשימוש הגובר באפליקציית ביט, נוצר הצורך המיידי בשילוב אוטומציה עסקית המאפשרת לבעלי העסקים להפיק חשבוניות או קבלות באופן אוטומטי לאחר קבלת התשלום.

תהליך זה חוסך זמן יקר ומפחית את העומס המנהלי, במיוחד כאשר מדובר בעשרות ומאות לקוחות ביום.

במקום להפיק את המסמכים באופן ידני, אוטומציה תאפשר הפקת חשבונית או מאות חשבוניות בשנייה אחת בלבד, ותשגר את המסמכים ישירות ללקוחות בוואטסאפ.

איפה ניתן להשתמש באוטומציה עם אפליקציית ביט?

1. נטישת עמוד תשלום: לקוח שמבצע תחילת תהליך תשלום אך לא מסיים את הרכישה יכול להיכנס ללופ של הודעות אוטומטיות. הודעות אלו יכולות להזכיר לו את המוצר שעמד לרכוש, להציע הנחות או תמריצים נוספים, ולגרום לו להשלים את התהליך. זהו פתרון מצוין להגברת שיעור ההמרות, שכן הוא מונע אובדן לקוחות פוטנציאליים.

2. אוטומציה של תהליכי גבייה: כאשר לקוחות לא מבצעים תשלום במועד, ניתן להגדיר סדרת הודעות אוטומטיות המזכירות להם על התשלום המגיע. הודעות אלו יכולות להיות מותאמות אישית ולשלוח תזכורות מרובות במועדים שונים, מה שמפחית את הצורך במגע אישי ועוזר לשמור על תזרים מזומנים תקין וכל זאת באמצעות ביט לעסקים.

3. סיכומי מכירות חודשיים: בעלי עסקים יכולים להגדיר אוטומציה לשליחת סיכומים חודשיים ללקוחותיהם, שמפרטים את כל הרכישות / העברות ביט שביצעו במהלך החודש. זה מאפשר ללקוחות להיות מעודכנים, והופך את תהליך המעקב אחר ההוצאות לקל ונוח.

4. שירות לקוחות משופר: ניתן להשתמש בבוטים בוואטסאפ לאוטומציה של שירות הלקוחות. לדוגמה: לקוחות יכולים לשלוח שאלות על מצב תשלום או בקשות להפקת מסמכים, ובוטים יכולים לספק תשובות אוטומטיות, או לנתב את הפניות לאנשי שירות הלקוחות במקרים מורכבים יותר.

5. מעקב אחר חידושי מנוי: עבור עסקים המציעים שירותים בתשלום חודשי, ניתן להפעיל אוטומציה שתשלח תזכורות ללקוחות על חידושי מנוי קרובים, ובכך להבטיח שהם לא ישכחו לחדש את המנוי וימשיכו להנות מהשירות באמצעות תשלום בביט באמצעות שתי לחיצות בלבד.

לסיכום - מומחיות ואיכות!

כאשר מדובר באוטומציה לאפליקציית ביט, מומחיות ואיכות העבודה הם שם המשחק!

לחברת The-Hunters ניסיון רב שנים באינטגרציות ובחיבורי מפתחים (API) למערכות צד ג', לרבות אפליקציית ביט. אנו נשמח לסייע לכם ולהיות לשירותכם בהפיכת תהליך הגבייה וההפקת המסמכים לאוטומטי, מה שיביא לשדרוג העסק שלכם. בעזרת אוטומציות ו- אינטגרציות תוכנה מתקדמות, תוכלו לייעל את תהליכי העבודה שלכם ולמקסם את הפוטנציאל העסקי שלכם.

שתפו:

תנו לפתרונות שלנו לעבוד בשבילכם!

WhatsApp