נרצה או לא, עברנו לתקשר עם בוטים, הם חלק בלתי נפרד משירותי אוטומציה עסקית שאנו צריכים לשלב בעסק. והאמת? מסתבר שהשד לא כל כך נורא, ואפילו די ידידותי. בוט לוואטסאפ הפך לכלי תקשורת סופר פופולרי, שמאפשר ללקוחות לקבל מידע ראשוני ובמידת הצורך, לנתב את הפנייה לנציג שירות. אז בואו נבין מה זה בוט לוואטסאפ, מה הפך אותו לכל כך פופולרי, ומהם היתרונות הבולטים שלו לעסקים.
אז נתחיל עם כמה תשובות לשאלות בולטות!
ישנן מגוון סיבות לצורך בבוט לוואטסאפ. הבולטת שבהן היא היכולת של הבוט לתקשר עם הלקוחות בצורה מהירה, יעילה ומקצועית, במקביל לאינטגרציה מול שרתים או מערכות נוספות. בכך, הבוט משפר את מערך שירות הלקוחות והמכירות באופן משמעותי, עם עלייה ניכרת באחוזי ההמרה.
בחברת "הציידים", בוט לוואטסאפ מותאם אישית לכל לקוח, ולכן המחיר משתנה בהתאם לצרכים הספציפיים של כל לקוח. נשמח לספק הצעת מחיר מותאמת אישית שתתאים לדרישות שלכם.
מה בעצם הבוט הזה?
בוט, באופן כללי, הוא סוג של רובוט דיגיטלי שפועל באמצעות שפת תוכנה ויודע לתקשר באמצעות פקודות מוגדרות מראש. למעשה, דרוש מפתח תוכנה שיגדיר פקודות לבוט שלכם, והוא יפעל בהתאם. כשמדובר באוטומציה בוואטסאפ, הבוט יודע גם לייצר מיוזמתו שיחה אוטומטית עם הנמען באמצעות תסריט שיחה מוגדר מראש. לדוגמה, הבוט יפנה אל הלקוח, ישאל אותו שאלות, ועל פי תשובותיו ייתן מידע או יבצע פעולות. כך, מתבצע שיווק מקצועי באמצעות וואטסאפ ללקוחות. יתרה מכך, שילוב צ'אט בוט AI בתהליך הזרימה בוואטסאפ משנה לגמרי את חוקי המשחק ומעניק לבוט יכולות מתקדמות שלא היו בעבר. צ'אט בוט מבוסס AI הוא כלי עוצמתי במיוחד, וכשמשלבים אותו עם אפליקציית וואטסאפ, הוא מספק חוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר, באזור הנוחות של הלקוח.
ישנם גם כאלה שיקראו לו "רובוט וואטסאפ" או יעניקו לו שם מיוחד כדי ליצור דמות וירטואלית המסייעת ללקוחות לקבל שירות. מה שבטוח, הבוט הזה הפך לכלי יעיל לעסקים המעוניינים להעניק שירות ללקוחות 24/7, לשפר את אחוזי ההמרה של מכירות בחנות, או לשמור על קשר לאחר רכישת מוצרים או שירותים – והכול דרך האפליקציה האהובה והשימושית ביותר בטלפון של כל אחד מאיתנו.
מי צריך בוט לוואטאפ?
כיום, ארגונים ועסקים בכל סדר גודל מוצאים בבוט את הכלי הטוב ביותר לתקשר עם הלקוח במהירות האפשרית. מכיוון שזמן התגובה הפך למשמעותי, ולא כל עסק יכול להרשות לעצמו להחזיק מערך שירות מאויש בנציגים, מדובר בפתרון זול, נוח ואפקטיבי. שירות צ'אט בוט לוואטסאפ מתאים כמעט לכל סוגי העסקים – מחנויות אונליין ועד מוסדות ממשלתיים, חברות פרטיות ויועצים והרשימה עוד ארוכה. בנוסף, ניתן לשלב את השירות במערך המכירות באמצעות שיווק בוואטסאפ.
היתרונות הבולטים של בוט לוואטסאפ
- אחוזי פתיחת הודעות של 80%
אין זה סוד שאפליקציית וואטסאפ נגישה ושימושית הרבה יותר מהודעות SMS רגילות ולכן אם תחליטו לשלוח עדכונים או הודעות שיווק לתפוצת לקוחות, אחוזי הפתיחה יהיו גבוהים ביותר, מה שיגדיל את המכירות שלכם.
- מתן מידע מהיר ללקוחות מתעניינים
בוט לוואטסאפ יכול לתת מידע ראשוני ללקוחות גם כאשר העסק סגור ולכן זהו יתרון בולט על פני המתחרים. הלקוח המתעניין מקבל מידע מהיר על ידי בוט שיוצר תקשורת דו-כיוונית ומסייע לו לבצע רכישה או לקבל מידע בזמן ובשעה הנוחים לו.
- שיפור השירות ללקוח
לקוחות יוכלו לקבל שירות 24/7 על ידי בוט המייצר תקשורת דו-כיוונית, ויכול לתת מידע ראשוני כגון קישורים למדריכים שונים או כל מידע קריטי שיסייע ללקוח ברגע האמת, במקום נציג שירות אנושי.
- שליחת עדכנים בדרך מהירה
עוד יתרון בולט של בוט לוואטסאפ הוא האפשרות לשלוח ללקוח עדכונים חשובים, כמו עדכון על משלוח שאמור להגיע, עדכון שהחיוב באשראי לא עבר, תזכורת על חוב, או עדכון על מסמכים שהתקבלו.
- ביצוע סקרים ושביעות רצון
אוטומציה בוואטסאפ מאפשרת גם ביצוע סקרים ושליחת משובי שירות ללקוחות. סקרים ומשוב לקוחות מסייעים לעסקים לאמוד את איכות השירות ולשפר בהתאם, על מנת לשמר לקוחות. למעשה, הבוט מתקשר עם הלקוח ושואל אותו שאלות בדרך ידידותית.
- היתרון המשמעותי ביותר – חיסכון כספי לעסק
צ'אט בוט לוואטסאפ הוא למעשה נציג שירות וירטואלי הזמין 24/7 ללקוחותיכם, מה שאומר שאתם חוסכים בכוח אדם שיענה לשאלות וייתן שירות. התשלום להקמת צ'אט בוט לוואטסאפ הוא לרוב חד-פעמי ותשלומים חודשיים נקבעים בהתאם לסוג השירות. כל אלה זולים משמעותית מתפעול מערך שירות אנושי, ולכן שילוב צ'אט בוט יתרום משמעותית לחיסכון הכספי של העסק.
לסיכום:
שילוב אוטומציה שיווקית הכוללת בוט לוואטסאפ יעשה מהפכה בעסק שלכם. שירות הלקוחות ישתפר פלאים, וכך גם התהליכים הפנימיים בעסק. בנוסף, ניתן לשלב אוטומציות נוספות למינוף המכירות בעסק באמצעות דיוור בוואטסאפ, שיווק בוואטסאפ ועוד מגוון שירותי אוטומציה.