fbpx

באיזו פלטפורמה הכי כדאי לשלב צ'אט בוט?

מאמרים אחרונים

דוגמאות לצ'אט בוטים

שילוב צאט בוט

תוכן עניינים

מגמת האוטומציה, שפרצה בסערה לתחום השיווק הדיגיטלי במהלך השנים האחרונות, שמה לה למטרה לייעל ולדייק את סט הפעילויות הנכללות תחת מלאכת השיווק הדיגיטלי. כל זאת, תוך עמידה על חסכון בזמן וכוח אדם, ביסוס הפעולות על מידע הנוגע ללקוחות והעדפותיהם וטיפוח מערכת יחסים צמודה עם הלקוחות לשם גיבוש אסטרטגיית שיווקית  המותאמת אישית לכל לקוח ובכך ליצור בעצם אוטומציה שיווקית עוצמתית!

אחד מכלי השיווק המרכזיים אשר מטופל על ידי שירותי אוטומציה, הוא כמובן צ'אט בוט  – כלי שיווקי עוצמתי בעל חשיבות רבה לצמיחתו העסקית של כל עסק.           

מהן הפלטפורמות הטובות ביותר לשילוב של צ'אט בוט?

אז מה זה בכלל צ'אט בוט?

צ'אט בוט הוא למעשה תוכנת מחשב, המבוססת על אלמנטים של בינה מלאכותית (AI),   ומאפשרת לנהל שיחות אוטומטיות בין "נציג" מטעם החברה לבין הלקוחות באמצעות הודעות צ'אט.  בקיצור אפשר לקרוא לו גם רובוט וואטסאפ 

מדובר באחד מהכלים השיווקיים היעילים ביותר לשם ייעול ועיבוי של מערך שירות הלקוחות של חברות ועסקים והוא מאפשר תקשורת מיטבית של העסק עם קהל היעד שלו לצד מתן שירות ותמיכה ללקוחות במהלך כל שעות היממה.

כמו כן, מדובר בכלי שיווקי שהינו זמין בפלטפורמות רבות, לרבות רשתות חברתיות (פייסבוק, אינסטגרם), אתרי מסחר מקוון (איקומרס), אפליקציית וואטסאפ ועוד. בכך, צ'אט בוט מסייע להנגשת העסק/המוצר שלכם לקהל לקוחות רב יותר ומגלם עבורכם אופציה יעילה של שיווק בוואטסאפ, שיווק באתר האינטרנט הרשמי של העסק, שיווק ברשתות החברתיות וכדומה.          

באילו פלטפורמות נרצה לשלב צ'אט בוט?

כאמור, ניתן לשלב צ'אט בוט במגוון פלטפורמות דיגיטליות. בהתאם, כיום ניתן לפגוש במבחר רחב של בוטים – בוט לוואטסאפ, בוט לפייסבוק, בוט לאתרי מסחר מקוון, צ'אט בוט מבוסס קול וכדומה.

שאלה מעניינת היא באילו ממגוון הפלטפורמות שבהן ניתן לשלב צ'אט בוט, אכן נרצה לשלבו? שהרי, על אף קיומו של מבחר רחב של צ'אט בוטים, המיועדים כמעט לכל פלטפורמה דיגיטלית שקיימת, לכל פלטפורמה יתרונות ייחודים משלה.

צ'אט בוט לוואטספ

בוט לוואטסאפ מסייע לעסק להבטיח תקשורת מהירה ויעילה עם הלקוחות ובכך תורם לשיפור מערך שירות הלקוחות של העסק והגדלת מכירותיו. בוט לוואטסאפ טומן בחובו יתרונות משמעותיים נוספים, הנובעים ממאפייניה של הפלטפורמה והשירותים שזו מאפשרת, לרבות חשיפה גבוהה לתוכן השיווקי של העסק שלכם (שכן מדובר באפליקציה שימושית ונפוצה מאוד בקרב האוכלוסייה) , המגלמת פוטנציאל רב להגברת המכירות, אפשרות לעדכון הלקוח בצורה מהירה, אפשרות לקיום סקרים ומילוי מידת שביעות רצון בידי הלקוחות, חיסכון בזמן ועלויות הודות להקמת צוות שירות לקוחות ותפעול וירטואלי. שיווק בוואטסאפ הוא כלי הכרחי בעולם השיווק הדיגיטלי

צאט בוט לרשתות חברתיות

צ'אט בוט ברשתות החברתיות

דוגמה נפוצה נוספת היא שילוב של צ'אט בוטים ברשתות החברתיות (פייסבוק, אינסטגרם), כאשר היתרונות של שילובם בפלטפורמות אלה דומים ליתרונות המשויכים לפעילותו של בוט לוואטסאפ, וביניהם ניתן למנות חיסכון בזמן ועלויות כוח אדם, מערך שירות לקוחות שהינו זמין 24/7 ומספק מענה מהיר, עדכני ומותאם אישית ללקוח, שיווק מוצרים, העברת שאלונים וסקרים למדידת שביעות רצון הלקוחות וכדומה.   

צ'אט בוט באתרי מסחר מקוונים

צ'אט בוטים המיועדים לאתרי מסחר מקוון מגוונים, ממקדים את פעילותם בהנעה ועידוד של לקוחות להשלמת רכישה של מוצרים באתר. לרוב, פעילותם של צ'אט בוטים המשולבים באתרי מסחר מקוון מבוססת על בינה מלאכותית, המסייעת לעסקים לספק שירות לקוחות ותמיכה יעילים, מהירים וטובים יותר. בנוסף, שילוב בינה מלאכותית בפעילותו של הצ'אט בוט באתרים אלה מספקת מידע רב אודות התנהגותם של הצרכנים, שעל בסיסו ניתן להציע ללקוחות סיוע מותאם אישית.

שתפו:

תנו לפתרונות שלנו לעבוד בשבילכם!

WhatsApp