fbpx

כיצד בוחרים צ'אט בוט לוואטסאפ? ולאילו נקודות כדאי לשים לב!

מאמרים אחרונים

דוגמאות לצ'אט בוטים

צ'אט בוט מומלץ

עולם הצ'אט בוטים נכנס לחיינו בסערה, ושינה את הדרך בה כולנו מקבלים שירות, הצ'אט בוט הוא לא פחות ממהפכה בעולם השירות והמכירות באינטרנט. בכתבה זו נדבר על צ'אט בוט לוואטסאפ שהפך את הקשר עם הלקוחות שלנו לשימושי ואפילו הכרחי עבור כל בעל/ת עסק.

אבל רגע, האם יש צ'אט בוט ספציפי מומלץ? איך בעצם בוחרים צ'אט בוט? אז אנחנו כאן כדי להסביר הכל, צ'אט בוט הוא בעצם צ'אט-רובוט, מאין רובוט דיגיטלי המדמה נציג אנושי שעובד דרך הצ'אט 24 שעות 7 ימים בשבוע באופן אוטונומי לחלוטין. הצ'אט יכול לשמש את הלקוחות שלכם לעזר באתר, בטלגרם, באינסטגרם, בעמוד הפייסבוק שלכם וכן גם בוואטסאפ העסקי. אם ניקח לדוגמה את האפליקציה הפופולרית וואטסאפ, ניתן לחבר אליה צ'אט בוט וואטסאפ שנותן את המענה המקיף ביותר לכל הצרכים שלכם, לדוגמא: מענה מהיר לכל שאלה, שליחת מסמכים, קביעת תורים, שליחת תזכורות לפגישות, שליחת תזכורות לגביית תשלום, הודעת תודה על רכישה חדשה באתר ועוד ועוד…

אז איך בעצם בוחרים צ'אט בוט לוואטסאפ שיענה על כל הצרכים שלכם?

שאלה טובה! הנה התשובה:

זה נכון שבכל חברה שתפנו אליה הבוט יהיה אותו בוט, הוואטסאפ יהיה אותו וואטסאפ, החיפוש אחר צ'אט בוט מומלץ היא בעצם הבחירה שלכם בחברה שתבנה / תטמיע לכם אותו. אתם צריכים חברה איכותית שתדע לפתח את הבוט לפי הכללים שנקבעו על ידי חברת Meta, חברה כזאת שמכירה לעומק את כל היכולות של הצ'אט בוט ותדע למצא לכם את כלל הפתרונות שניתן לעשות. ישנם מגוון חברות שעובדות עם צ'אט בוטים אבל רק חלקן באמת יודעות למקסם זאת בצורה מקצועית, לכן צ'אט בוט מומלץ הוא בעצם לבחור את החברה הנכונה שתדע לתת לכם מענה מקיף ביותר לכל שאלה ולא רק למכור לכם אותו, בנוסף מומלץ לבדוק המלצות.

צ'אט בוט מומלץ

למה כדאי לשים לב בעת רכישת צ'אט בוט?

ישנם מגוון רחב של שימושים בצ'אט בוטים כגון: צ'אט בוט מכירתי באתר, צ'אט בוט לשירות לקוחות בוואטסאפ, צ'אט בוט שיווקי בוואטסאפ ועוד ועוד…

הכנו לכם כמה טיפים לבניית צ'אט בוט מומלץ!

  • עבור מה אתם צריכים את הבוט – האם אתם צריכים אותו עבור שירות לקוחות בעסק או עבור שיווק בוואטסאפ? אולי גם וגם? ישנם מגוון תרחישים ושימושים תחת המילה 'בוט'.
  • אפיינו את הצרכים שלכם – קחו בעיה כואבת ומצאו לה תרופה, אפיינו את הצורך שלכם מקצה לקצה על מנת שהפתרון יחסוך לכם זמן יקר ויכניס לכם כסף גם על אוטומט.
  • הטמעה נכונה – וודאו שההטמעה מבוצעת בצורה מקצועית ונכונה, בצעו בדיקות A/B Testing עד שהכל יהיה לשביעות רצונכם.
  • אימות חשבון עסק – שימוש בצ'אט בוט של וואטסאפ דורש אימות עסקי מול חברת Meta, השתמשו בעזרה שלנו לביצוע אימות חשבון ביזנס מנג'ר כמו שצריך (זהו חלק עיקרי וחשוב מאוד בתהליך).

לסיכום:

צ'אט בוט מומלץ הוא כזה שהבניה שלו והאפיון שלו נעשים על ידי אנשי המקצוע הטובים והמנוסים ביותר. זה מה שהופך את הבוט שלכם לכזה שלא תוכלו בלעדיו, כזה שימנף כמעט כל תחום בעסק שלכם והכי חשוב, ישרת נאמנה את הלקוחות שלכם, יחסוך לכם ערימות של זמן ויכניס לכם יותר המרות ויותר כסף. אוטומציה בוואטסאפ בנויה על צאטבוט מתקדם וחכם

אנחנו בחברת הציידים – פתרונות אוטומציה וצ'אט בוטים מתקדמים, חיים ונושמים צ'אט בוטים לעסקים מכל הסוגים, החל משלב האימות הראשוני מול פייסבוק, דרך אפיון מעמיק של העסק, פיתוח ובניית צ'אט בוט מומלץ בהתאמה אישית, שילוב אוטומציות ומערכות CRM והטמעה מקצועית ברמה הגבוהה ביותר.

השאירו לנו הודעה ונחזור אליכם עם פרטים נוספים.

שתפו:

תנו לפתרונות שלנו לעבוד בשבילכם!

WhatsApp