fbpx

על אוטומציה עסקית / שיווקית בטח כבר שמעתם, אבל למי מתאים השירות?

מאמרים אחרונים

דוגמאות לצ'אט בוטים

מה זאת אוטומציה עסקית שיווקית

תוכן עניינים

במהלך השנים האחרונות חלה תפנית מעניינת בעולם השיווק הדיגיטלי, המעלה על נס את הפיכתה של מלאכת השיווק הדיגיטלי לאוטומטית ומבוססת נתונים, ובכך מאפשרת ביצוע מלאכה זו באופן יעיל, שיטתי ומדויק יותר.

מה זה אוטומציה עסקית ? אילו הליכי שיווק מרכזיים מטופלים כיום על ידי אוטומציות? האם שירותי אוטומציה שיווקית צפויים להמשיך ולתפוס חלק מכריע בעולם השיווק הדיגיטלי בעתיד? על כך יפורט במאמר הבא.

קצת על אוטומציה שיווקית

ככלל, אוטומציה שיווקית (Marketing Automation) נוגעת לכל תהליכי השיווק, אשר מבוצעים ומתופעלים באופן אוטומטי על ידי שימוש בתוכנות אוטומציה שונות. כאמור, תוכנות אלה מאפשרות ביצוע אוטומטי של פעולות שיווקיות רבות בהתבסס על נתונים שהוגדרו מראש, לרבות שליחת מיילים, יצירת תוכן שיווקי וקידומי ופרסומו בפלטפורמות השונות, יצירת ופיתוח  צ'אט בוט לניהול תקשורת ושיח מול הלקוח, ( ניתן לציין את בוט לוואטסאפ כצא'ט בוט היעיל ואיכותי ביותר) , ניהול קמפיינים פרסומיים וכדומה.

במהלך השנים האחרונות החל שימוש גובר בשירותי אוטומציה שיווקית בקרב העולם העסקי. כל זאת, על רקע ההכרה הגוברת בערך הגדול אשר נלווה לביצוע אוטומטי של סט המשימות הנכללות במלאכת השיווק, אשר תורם לחיסכון משמעותי בזמן, כוח אדם ומשאבים, לביצוע יעיל ומדויק יותר של הפעילויות השיווקיות ואף לטיפוח מערכת יחסים צמודה עם הלקוח, תוך גיבוש וביצוע של אסטרטגיה שיווקית חכמה יותר, המותאמת באופן אישי למאפייניו וצרכיו הייחודיים של כל לקוח.

מהם הליכי השיווק המרכזיים המטופלים כיום על ידי שירותי אוטומציה?

המקרה הבולט ביותר של אוטומציה שיווקית חולש על כלל תהליכי השיווק אשר נעשים באימייל (הפצת ניוזלטרים ללקוחות, שליחת מיילים ללקוחות שרכשו מוצרים שלכם לאחר ביצוע הרכישה ועוד).

למעשה, כיום שירותי אוטומציה משולבים ושזורים כמעט בכל אחד מהכלים והערוצים השיווקיים הנכללים באסטרטגיה השיווקית של עסק מסוים – עמודי נחיתה, כתיבה ויצירה אוטומטית של תוכן שיווקי/קידומי, אוטומציות שיווק לניהול הפעילות של צ'אט בוט, שילוב של אוטומציה שיווקית ברשתות החברתיות, אוטומציות שיווק בוואטסאפ, שילוב אוטומציות בקמפיינים פרסומיים ועוד.              

האם שירותי אוטומציה שיווקית מתאימים לכל אחד?

אם כן נראה, כי הערך שנושאות עימן אוטומציות שיווקיות שונות עבור עסקים, הוא רב וניכר. אולם שאלה מעניינת היא, האם אוטומציה שיווקית מתאימה לכל סוגי העסקים? התשובה לכך, היא בהחלט חיובית.

היות והשימוש בשירותי אוטומציה שיווקית מאופיין בדינמיות ומגוון רב, הרי שניתן להתאימו באופן אישי למאפייניו וצרכיו הייחודיים של כל חברה או עסק, קטנים או גדולים ככל שיהיו. מאפייניו של כל עסק, כמו גם סוג השירות והמוצר שהעסק מציע, מהווים כנקודת המוצא      

 

בתהליך בנייתה של אסטרטגיה שיווקית יעילה ומדויקת, אשר תסייע להרחבת אחיזתו השיווקית של העסק, תוך התבססות על נתונים ומידע הנוגעים ללקוחות העסק והקהל הפוטנציאלי שלו.           

בנוסף, מלבד ייעול המשימות השיווקיות של העסק והגדלת המכירות, שימוש בכלי העוצמתי של אוטומציה שיווקית, שהופך נפוץ יותר ויותר בקרב העולם העסקי, הינו בעל תרומה ישירה למינוף העסק וחיזוק תדמיתו העסקית בקרב קהל הצרכנים.      

הציידים פתרונות אוטומציה וצ'אט בוטים לעסקים, הינו בית של מומחים בפתרונות אינטגרציה של שירותי אוטומציה שיווקית-עסקית בדגש על אוטומציה בוואטסאפ . בתוך כך, אנו מתמחים בגיבוש ופיתוח בהתאמה אישית של אסטרטגיה שיווקית יעילה עבור עסקים, המבוססת על תהליכי אוטומציה שונים, לרבות שיווק בוואטסאפ הרשמי של העסק באמצעות צ'אט בוט לוואטסאפ וכדומה.  

גיבוש של אסטרטגיית אוטומציה שיווקית, המותאמת באופן אישי לעסק שלכם, הוא הפתרון המדויק והיעיל ביותר שיסייע לכם להצעיד את העסק שלכם לעבר ההצלחה – פנו אלינו עוד היום ונתחיל יחדיו במלאכה.          

שתפו:

תנו לפתרונות שלנו לעבוד בשבילכם!

WhatsApp