תוכן עניינים
מאז פרצה OpenAI בסערה אל חיינו ניכר שהשינוי מורגש היטב בכל סקטור עסקי ופרטי ובכמעט כל מקום בשגרת חיינו.
אינסוף מערכות SaaS חדשות עם שילוב AI ואינסוף מוצרים ותכונות המסייעות לפשט מידע, נוצרו או נוצרים ממש ברגעים אלו בכל יום שעובר ובמיוחד במגזר העסקי – כך כל עסק שרוצה לייעל את עצמו ברמה מסויימת מתחיל לחשוב על אפשרויות שונות המשלבות צ'אט בוט AI בהקשרים עסקיים ישירים או במישורין.
אז מאיפה מתחילים?
איך יודעים לתכנן פרומפט פקודות מותאם אישית עבור העסק? במאמר זה נעסוק ברכיב המרכזי שלנו הלו הוא צ'אט בוט לוואסטאפ וכיצד צ'אט בוט בשילוב בינה מלאכותית יכול לסייע לכם בטווח הזמן המיידי הן בשימור והן בשירות הלקוחות (והמכירות).
ראשית חשוב להבין ש AI זהו נושא שנלמד ומיושם בכל העת, אין עדיין דיוק של 100% ואין שליטה מלאה וודאית בכל תשובה אך בהחלט ככל שהימים עוברים נוספים מודלים חדשים המשפרים באופן ניכר את המענה ובכך מקלים עוד ועוד על השימוש בו.
אם אתם עסק שעובד באופן ישיר או עקיף עם לקוחות קצה (B2B או B2C) ואתם רוצים לשמר לקוחות וגם לשפר את השירות אין זה סוד שצריך להשקיע את מאמץ האקסטרה בשירות. כיום עסקים ללא שירות לקוחות טוב פשוט לא שורדים בטווח הארוך, ואם אתם עסק של בן אדם אחד או כמה עובדים ועדיין מתקשים לספק שירות לקוחות מקצועי ויעיל, אז ראשית תדעו שאתם לא לבד. אבל אל תתייאשו, בזכות ה AI ניתן להוריד עד 85% מעומס השירות האנושי ולהעביר אותו כמעט באופן מלא לבינה מלאכותית שתיהיה כמו עובדת נוספת בעסק, כזאת שעובדת 24/7 ולא מקבלת משכורת (ולא זה לא סיסטם שיווקי) 🤩
אם בעבר צ'אט בוט היה יודע לתקשר במשפך זרימה מלאכותי בלבד, היום צ'אט בוטים בוואטסאפ יודעים לתקשר בשפה חופשית ובכל שפה (עברית, אנגלית, גרמנית וכ"ו..) מסביב לשעון ובנוסף גם לנתח הודעות קוליות ממשתמשים, ולהשיב ללקוחות במיידי בשפת העסק שלכם. בדיוק לשם כך מומלץ לשלב בינה מלאכותית בעסק ותתפלאו כמה קל זה להכניס עוד היום AI לעסק שלכם.
איך מתכננים נכון עוזר AI?
ראשית כל חשוב להכין רשימת פקודות לעובד החדש שלכם, צ'אט בוט AI ידע לקרוא את הפקודות בכל פעם שיאותגר בשאלות מצד הלקוחות שלכם. חשוב להכין Prompt מסודר הכולל פקודות לביצוע וכך בכל פעם שנשאלת שאלה מסויימת הבוט שלכם יידע להשיב במדויק ובשפה מקצועית המתאימה לאופי הפעילות שלכם.
דוגמה ל-Prompt (סדרת פקודות של אימון בוט AI)
כאשר בונים Prompt של פקודות, יש לקחת בחשבון את מה שרוצים להשיג מהשיחה. לדוגמה, אם השיחה מתבצעת לאחר קמפיין שיווק בוואטסאפ שמטרתו למכור מוצר, נכין Prompt מכוון מטרה למכירת המוצר. במקרה של שירות לקוחות, למשל קמפיין דיוור בוואטסאפ שמטרתו לתת שירות ויעוץ ללקוחות שלכם, נכין שיחה עם סדרת פקודות שתיתן את שירות הלקוחות הטוב ביותר שהלקוח יכול לקבל.
הנה דוגמה ל Prompt מקצועי
- "קוראים לך דניאל, אתה בוט חכם שעובד בחברת The-Hunters, אם שואלים אותך שאלה עסקית אתה תמיד משיב בנימוס ומסיים במשפט, "אפשר לעזור לך בעוד משהו?",
- אתה עונה תשובות ברורות וחדות מהמידע שמוזן לך כאן ואם אתה לא בטוח בתשובה תמיד תוכל לחפש תשובות נוספות באתר שלנו https://the-hunters.co.il,
- יש לך אישור לתת את מספר הטלפון של שירות הלקוחות שלנו 03-3819955.
- אם שואלים אותך שאלות בנוגע למחיר תשיב: אני כאן כדי לספק שירות במגוון נושאים, אנא פרטו את נושא פנייתכם ונציג המכירות שלנו ישיב לכם בהקדם".
- העסק "The-Hunters" עוסק בתכנון, יישום והטמעה של פתרונות אוטומטיים דיגיטליים מתקדמים, אנחנו מפתחים צ'אט בוטים ומנגנונים אוטומטיים לשירות לקוחות, מכירות ועוד ובהתאמה אישית. לעוד מידע מדויק תוכל לגשת לאתר שלנו ולחפש תשובות מתאימות. אם אתה לא בטוח בתשובה מסוימת תשלח הודעה לאיש המכירות שלנו 0557221271 ותציין את שמו של הלקוח שיש לחזור אליו."
את סדרת הפקודות יש להכניס לתוך סביבת הניהול של ה AI וזהו, ניתן להתחיל לשוחח עם הבוט באופן מיידי ולקבל תשובות לכל שאלה שתרצו, בוט AI הוא בוט בהתאמה אישית שיודע לתת מידע וגם לבצע פעולות, במאמר זה התמקדנו בבוט למתן תשובות עסקיות ואיך בפיתוח ותכנון נכונים ניתן להקים בוט עסקי שיודע לתאם פגישות ביומן, לענות לשיחות, לחייג לקבוצת לקוחות, לתזכר מתעניינים ועוד ועוד ועוד..
לסיכום!
בחברת The-Hunters נשמח להתאים עבורכם את בוט ה AI המתאים ביותר עבורכם בדגש על תמחור נוח במיוחד המתאים לכל עסק..