fbpx

5 תהליכי אוטומציה עסקית שאתם חייבים להטמיע בעסק

מאמרים אחרונים

דוגמאות לצ'אט בוטים

רקע אוטומציה רובוטית

תרצו או לא, אוטומציה היא הקסם שמייעל את תהליכי העבודה בעסק, ואם עדיין לא הטמעתם תהליכי אוטומציה, אף פעם לא מאוחר. רק נסביר שזוהי נישה המיועדת לייעל את הפעילות העסקית, לחסוך בזמן, בעלויות ולמנוע הרבה כאבי ראש מיותרים. היא גם מאפשרת לכם לייצר יתרון תחרותי על פני המתחרים ולייצר תדמית של עסק טכנולוגי.

אז מה זה אוטומציה עסקית?

אוטומציה עסקית מאפשרת לבצע מגוון פעולות בצורה אוטומטית ללא צורך במגע ׳יד אדם׳, כלומר המערכות הקיימות בעסק מתקשרות זו עם זו, דרכן ניתן להגדיר פקודות וכאשר מזינים מידע, המערכת מבצעת פעולות באופן אוטומטי. לדוגמה, אם מקבלים ליד מקמפיין פרסומי, הליד עובר באופן אוטומטי למערכת הניהול, מועבר למערכת תפוצה למשלוח ניוזלטר או הודעות וואטסאפ, מועבר למערכת לניהול חשבונות וכך הלאה. 

כמובן שזוהי דוגמה אחת. חשוב להבין שיש מגוון רחב של תהליכי אוטומציה, מייד נביא כאן כמה מהם.  

צ'אטבוטים למתן מענה 24/7

תחום הצ'אט בוטים הולך ומתפתח בשנים האחרונות ומציע אינספור אפשרויות, החל מיצירת צ׳אט לוואטסאפ, ברשתות חברתיות, בצ׳אט באתר ועוד. למעשה, ניתן להטמיע צ׳אט בוט לוואטסאפ בכל מקום ולייצר תסריט שיחה דו כיווני עם הלקוח, מה שמאפשר לנו גם להיות זמינים 24/7 וגם לחסוך בעלויות של כוח אדם ושיחות מיותרות למוקדי השירות. 

דרך צ׳אטבוט חכם ניתן לתת מידע ללקוחות בהתאם לתשובות שהם עונים על השאלות, כך שזוהי בהחלט אוטומציה מושלמת. אבל לא רק, אפשר דרכם לקדם אירועים, מבצעים, למכור מוצרים, להזמין תורים, להירשם לסדנאות ולבצע מגוון רחב של פעולות על ידי פיתוחים ייחודיים. 

מערכת אוטומציה לניהול פגישות ותורים

מערכת לניהול פגישות ותורים יכולה לחסוך לכם זמן וכסף, והיא בהחלט אחד הדברים שאומרים ״איך לא עבדנו עם זה לפני״. כאשר קובעים פגישה או תור (במקרה של יועץ או מטפל), הלקוח מקבל תזכורת טרם הפגישה ואף יוכל לשלם מראש על פגישת הייעוץ או הטיפול דרך לינק לתשלום ולקבל חשבונית. ניתן לבצע פיתוח ייחודי של קביעות פגישות לוואטסאפ, כך הלקוח יקבל תזכורת לפגישה ויאשר אותה במהירות. בדרך זו לא תפספסו אף פגישה ותקטינו באופן משמעותי את הביטולים. מערכת אוטומציה תחסוך לכם זמן וכסף

מערכת ניהול לקוחות - CRM

מערכת לניהול לקוחות היא כלי אוטומציה מופלא שמחליף בגאווה את הקלסרים וטבלאות האקסל, ומאפשר ליהנות ממגוון פיצ׳רים ובעיקר לחסוך זמן יקר, כיוון שכל המידע מופיע במקום אחד. לדוגמה, אפשר לשמור את כל המידע על הלקוחות הקיימים, להוסיף חדשים, לעקוב אחרי לידים, להוציא חשבוניות, ובקיצור… כל המידע של העסק נמצא בתוך המערכת. העובדה שכל הנתונים במקום אחד, מאפשר לנו גם להוציא דוחות ובהתאם לנתונים לקבל החלטות עסקיות חשובות. 

מערכות לשליחת SMS

עוד תהליך אוטומציה מומלץ היא מערכת לשליחת SMS, המאפשרת לשלוח ללקוחות עדכונים, לקדם מוצרים או שירותים, לשלוח תזכורת ללקוחות על תורים, לעדכן מידע ספציפי ללקוח וכך הלאה. כיום ניתן להחליף את מסרוני ה-SMS על ידי שליחה של הודעות וואטסאפ באמצעות פיתוחים ייחודיים, ולכן תוכלו לשקול גם את האופציה הזאת. אגב, אחוזי הפתיחה של הודעות וואטסאפ גבוהים מאוד ועומדים על 80%. 

ממשקים לניהול הזמנות בחנויות אונליין

אם יש ברשותכם חנות אונליין, אתם וודאי יודעים כמה קשה לעקוב אחרי ההזמנות. אבל לא רק, יש צורך לשלוח חשבוניות ללקוח, לעדכן בהודעת SMS ובמייל שההזמנה התקבלה, לעדכן שההזמנה יצאה ועוד. הפתרון המושלם לכל התהליך הזה הוא אוטומציה. שילוב של מערכת אוטומציה מאפשרת לנהל את כל התהליך באופן אוטומטי מרגע קבלת ההזמנה ועד השליחה ללקוח כמו מערכת זאפייר לדוגמה שעושה את כל התהליך באופן אוטומטי, כלומר קולטת את ההזמנה, שולחת חשבונית וכו׳.

שתפו:

תנו לפתרונות שלנו לעבוד בשבילכם!