fbpx

שיווק בוואטסאפ – איך השיטה הפכה חיונית (מאוד!) לכל עסק?

מאמרים אחרונים

דוגמאות לצ'אט בוטים

שיווק בוואטסאפ באנר ראשי

מאז שאפליקציית וואטסאפ נקנתה על ידי חברת Meta שבבעלותה פייסבוק ואינסטגרם, היא לא מפסיקה להפתיע, ובעיקר פונה לקהל נוסף – עסקים. נראה כי צומח לנו כאן מתחת לאף כלי שיווק סופר חיוני ולכן זה הזמן לשלב אותו בעסק ולייצר מכירות.

רק נספר לכם שעסקים הצליחו להגיע לגידול של 30% במכירות רק דרך שיווק בוואטסאפ ולכן שווה להכיר את האפיק שיווק הזה. בואו נראה מה היתרונות של שיווק בוואטסאפ, מה זה 'קמפיין וואטסאפ' ולאילו סוגי עסקים הוא יכול להיות סופר רווחי?

מה זה שיווק בוואטסאפ?

כיום כמעט לכל עסק יש וואטסאפ ביזנס, אצל חלקם הוא קו נפרד לגמרי ואצל חלקם הוא קו של בעל העסק, תלוי בסוג העסק וגודלו. כדי שנוכל לבצע שיווק ממוקד, עלינו לבצע זאת בצורה חוקית דרך וואטסאפ רשמי כדי שלא נחסם. לאחר מכן נוכל לשווק לרשימת הלקוחות שלנו ולשלוח להם מסרים שיווקיים, מבצעים ועוד. למעשה, מדובר על שיווק חכם כיוון שכיום 80% מהודעות הווטסאפ נפתחות, וזאת בניגוד להודעת סמס רגילות.

מהם היתרונות בשיווק בוואטסאפ?

  • כולם מקבלים הודעת וואטסאפ ואחוזי הפתיחה שלהם גבוהים מאוד!
  • ישנה אפשרות לקרוא ללקוח שלכם בשם שלו, דבר שמייצר קרבה.
  • אין צורך בנציגי שירות, צ'אט בוט יכול להתכתב עם הלקוח ולתת לו מידע.
  • הלקוח יוכל לבצע רכישה באופן מיידי או לתאם פגישה/תור ביומן חכם.
  • הכל נעשה באופן מהיר, כך הלקוח מקבל החלטות מהירות ללא צורך ״לחשוב״ על הדברים.
  • מדובר על אפיק פרסום זול מאוד ביחס לאפיקים אחרים כמו קמפיינים ברשתות חברתיות/גוגל.
שיווק בוואטאפ מעטפה

מה זה קמפיין וואטסאפ?

'קמפיין וואטסאפ'  הוא קמפיין שמתבצע על ידי בוט לוואטסאפ ומאפשר לבעלי עסקים לשלוח דיוור ללקוחות קרים שהתעניינו בעבר במוצרים או בשירותים, וכך למעשה להפוך אותם ללקוחות חמים שאפשר לסגור מולם עסקה בקלות, כיוון שהם כבר מכירים את העסק/המוצר ובעבר קיבלו מידע או רכשו. בנוסף, קמפיין וואטסאפ מעולה גם לשימור לקוחות ומאפשר לעסקים להציע מוצרים/שירותים נוספים ללקוחות קיימים.

את קמפיין וואטסאפ ניתן לחבר על ידי אינטגרציה מלאה למערכת הניהול של העסק (ה- CRM), כך שהכל עובד באופן מסונכרן אחד עם השני ואוטומטי לגמרי. לדוגמה, הליד יקבל הודעה עם לחצן הנעה לפעולה -> ישיב להודעה שקיבל בלחיצה על כפתור או בהקלדת טקסט -> והופ זה כבר יופיע לאיש מכירות בתוך הכרטיס לקוח שבתוך מערכת הניהול. התוצאה – אפקטיביות במיטבה ואפשרות לעקוב אחרי תהליך המכירה!

לאיזה סוגי עסקים מתאים שיווק בוואטסאפ?

שיווק בוואטסאפ מתאים לכל עסק שמעוניין לנהל תקשורת דו כיוונית ולמכור ללקוחות, לדוגמה עסק קטן שמעוניין לשלוח מתנה שווה ללקוחות קיימים או חדשים, וזה יכול להיות רשת בינלאומית שרוצה לבנות קמפיין שייצר באזז רציני. לדוגמה, מותג adidas בנה קמפיין יום הולדת וחילק סביב 3,000 זוגות נעלים ללקוחות ״מכורים״ שישתפו פוסט עם לפחות 20 חברים ו- 5 קבוצות, מה שייצר להם חשיפה מטורפת וגם על הדרך המותג פינק את הלקוחות הנאמנים. כמובן שגם עסקים קטנים, בינונים וחברות בכל סדר גודל יוכלו לייצר חשיפה מטורפת וליהנות מלידים חמים דרך קמפיינים ממוקדים. 

רוצים גם להגדיל את המכירות בתקציב נמוך?

אנחנו בחברת הציידים מייצרים קמפיינים בוואטסאפ בסקיילים גבוהים של הודעות לחברות ושליחה של מאות  לידים בשליחה אחת. את השיווק אנו מבצעים באמצעות מודלים חכמים וצ׳אטבוטים הנבנים במיוחד עבור העסק שלכם, והכל באופן חוקי מבלי שהמספר המשווק ייחסם (חשוב מאוד!). בנוסף, אנחנו מנסחים הודעות קריאייטיביות ומניעות לפעולה ואפילו מתאימים אותן כהודעות אישיות עם שם הלקוח והפרטים המזהים שלו, על מנת לייצר פנייה אישית לכל דבר ופחות תוכן פרסומי!

שתפו:

תנו לפתרונות שלנו לעבוד בשבילכם!

WhatsApp